פייסבוק תקלה / הבחור ×”×–×” בישר לאשתו בהודעה על "תקלה קטנה עם הילד" וזה מה / משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. יצוין, כי זו אינה התקלה הראשונה בשרתי פייסבוק ורק לפני כחצי שנה דווח על תקלה דומה אז היא סודרה בתוך כשעה. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה .

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. HomeGame - מונטיפיורי 20, קרית אונו - משחקי מחש×' וקונסולות
HomeGame - מונטיפיורי 20, קרית אונו - משחקי מחש×' וקונסולות from media.easy.co.il
גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. ברשתות פורסמו ההערכות, כי התקלה .

יצוין, כי זו אינה התקלה הראשונה בשרתי פייסבוק ורק לפני כחצי שנה דווח על תקלה דומה אז היא סודרה בתוך כשעה.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . יצוין, כי זו אינה התקלה הראשונה בשרתי פייסבוק ורק לפני כחצי שנה דווח על תקלה דומה אז היא סודרה בתוך כשעה. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . ברשתות פורסמו ההערכות, כי התקלה . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×''סט×" לצפי×" ישיר×" ול×"ור×"×" עם from 3.bp.blogspot.com
גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . יצוין, כי זו אינה התקלה הראשונה בשרתי פייסבוק ורק לפני כחצי שנה דווח על תקלה דומה אז היא סודרה בתוך כשעה. ברשתות פורסמו ההערכות, כי התקלה . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקל×
תקל×" עולמית: נתקע לכם ×"סמסונ×'? זו ×"סי×'×" - סרו×'ים from www.srugim.co.il
כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . יצוין, כי זו אינה התקלה הראשונה בשרתי פייסבוק ורק לפני כחצי שנה דווח על תקלה דומה אז היא סודרה בתוך כשעה.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

הרשתות קרסו בשעה 18:40 (שני) עד אחרי חצות | עובדים לא הצליחו להכנס למשרדים בגלל תקלה בתגים, והמנייה צללה | פייסבוק הסבירה שהגורם לתקלה היה . תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. יצוין, כי זו אינה התקלה הראשונה בשרתי פייסבוק ורק לפני כחצי שנה דווח על תקלה דומה אז היא סודרה בתוך כשעה. ברשתות פורסמו ההערכות, כי התקלה . גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

פייסבוק תקלה / ×"×'חור ×"×–×" ×'ישר לאשתו ×'×"ו×"×¢×" על "תקל×" קטנ×" עם ×"יל×"" וז×" מ×" / משתמשים דיווחו על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית השביתה החל מאתמול (יום ב') בשעות הערב את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.